17 Ocak 2012 Salı

"Zeybek Z."

Bir Ankara kedisi görünümlü sokak kedisi sarmanı ..."Zeybek Z."

Zeybek Z.2010 Mart ayının ilk haftası dünyaya geldi(Benim için).5 ay kadar annesi ve kardeşleri ile birlikte zaman zaman bahçede ,zaman zamanda apartman içindeki merdiven altında yaşamaya çalıştı.Günlük yemek ihtiyaçları ve sevgi ihtiyaçları hayvan sever apartman sakinleri ve tarafımızdan karşılandı.5 ay sonra hayvan ve hiçbirşey sevmeyen bazı insandan bozma kişiler tarafından Belediyeye şikayet edilip bakmakta olduğum yaklaşık 15 kedi  toplatıldı.İçlerinden sadece kısırlaştırdıgım 2 dişi sokak kedisi alınmamış ve birde Zeybeğim.Komşuda herşeyden habersiz uyuyormuş.Elimde canımda kala kala 3 kedi ile kaldım.Akıbetlerini bilmiyorum,aslında düşünmek bile beni çıldırtıyor.Ben onların halen yaşıyor olma ihtimalini düşünmeyi yeğliyorum.Zeybek o gün bugündür hep benimle,hep yanagımda ıslak soğuk burnu,göğsümde koca kafası ve avuçlarımın içinde patileri..Hııı birde pancar motoru desibelinde mırlamasıyla...

4.kattan atlama 2 kez dünya şampiyonu Zeybek Z.


"Valla koklucam bırakıcam söz" diyip kaç çiçeğimi yedi bilinmez.























1 yorum:

  1. cok ama cok guzeller
    nedense kediye elimi suremiyorum
    ama seyretmeye bayiliyorum
    benimde kuslarim ,baliklarim var
    baen blogumda paylasiyorum
    segiler sana

    YanıtlaSil